Seex

Alla inlägg under augusti 2012

Av Seex bloggen - 28 augusti 2012 21:18

Hej!


Under en månad nu kommer jag endast svara på frågor och kommentarer från er läsare.

Har fått mycket frågor som jag inte hinner svara på, så bara för att ni inte ska känna er svikna eller att jag inte svarar er, så ska jag ta mig tid nu. Så passa på att fråga, kommentera, jag svarar på ALLA under denna månad från och med idag till och med 28 september.

Inga frågor är dumma på nått sätt, fråga vad du vill, jag svarar på allt så gott jag kan och det jag vet.

och som vanligt är VI ALLA ANNONYMA .......



FRÅGA OCH KOMMENTERA VAD DU VILL


28 Augusti - 28 Septemvber

Av Seex bloggen - 24 augusti 2012 18:12

 




Av Seex bloggen - 24 augusti 2012 09:57

TÄVLINGEN LÄNGRE NER AVSLUTAS IDAG

 

KLOCKAN 15.00


VINNARE UTSES UNDER MORGONDAGEN !



Av Seex bloggen - 23 augusti 2012 12:59

 


Visst är det inte bara män som fantiserar om oss kvinnor?

Vi kvinnor fantiserar också om hur vi skulle vilja, ta han i sängen, vilken ställning osv.

MÅNGA av er där ute, har säkert drömmar som ni skulle vilja slå in eller hur?

Jag har och du har.

Hade varit spännande om du kunde dela med dig om dina fantasier till bloggen, och som vanligt är du


ALLTID ANNONYM



Av Seex bloggen - 23 augusti 2012 12:45



TÄVLING

 

 

 

 

 

Nu har ni Chansen att vinna ett par Exklusiva underkläder från märket Gucci.

 

Det ända du behöver göra är att kommentera detta inlägg, motivera varför just du ska vinna underkläderna samt vad din skönaste ställning är.

Tävlingen avslutas i morgon kl 15.


 

 

 

 

Presentation


SEX ska vara roligt,härligt och framförallt njutningsfullt. i Denna blogg får du fakta, tips allt inom sex. Jag hoppas att just du inspereras till att hitta din egen väg till just ditt fantastiska sexliv. Ställ frågor, kommentera. Alla är vi ANNONYMA

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards