Seex

Alla inlägg under februari 2013

Av Seex bloggen - 19 februari 2013 21:48

   Fick du något fint av killen/mannen på Alla  dag?

Av Seex bloggen - 18 februari 2013 18:46

Hej Alla läsare.

 

NU var det ett tag sen jag skrev här sist, jag har haft fullt upp på annat håll så har inte riktigt haft tid. Men nu när jag tog mig tid att sätta mig ner så svarade jag på lite läsar frågor. Bla dessa frågor.

 

Hur lång tid kan det ta tills man får orgasm?  Svar: Det är från person till person, helt klart. Har man en njutningsfull akt och partnern gör det skönt för dig så kan man komma om och om igen.

Jag själv brukar försöka hålla mig innan första orgasmen kommer men sen så jävlar kan jag komma om och om igen. Men som svar på din fråga då så kan det ta från några sekunder till timmar.

 

Är det något fel på mig om jag är kåt dagligen? Svar: Nej det skulle jag väl inte tycka, alla har sina behov, vissa blir bara kåta en gång i veckan till och med en gång i månaden, har man haft sex länge så blir det lite mer som en vana. Som jag själv jag knullar min man dagligen, försöker i allafall. Jag är en kåtjävel kan jag säga och det är han med, tack o lov haha. Men nej det är naturligt och inte på nått sätt onormalt om man är kåt dagligen/ofta jag ser det med som en helt normal attraktion/behov.

 

Jag gillar inte att suga av min kille, måste jag det? Svar: Du måste INGENTING. Det det gäller sex och samlevnad så är man INTE tvungen till något, en partner har ingen som helst rätt att  tvinga dig till något, då det är straffbart. Däremot om ni kommer överens om något är det en helt annan sak, men att bli tvingad så är svarat nej, och om du inte gillar det tycker jag absolut INTE att du ska göra det, man ska vara säker när man har sex med någon, man ska veta vad man vill och känna att det är njutningsfullt för en själv och partern.

 

 

 

Har massa fler men hinner inte lägga upp alla nu....

Bloggen kommer nu uppdateras dagligen igen....

Glöm inte att kommentera och ställ massa massa frågor...

 

 

JAG ÄR INTRESSERAD AV NÅGRA SAKER SOM JAG VILL ATT NI SVARAR PÅ UNDER KOMMENTAR FRÅGORNA LYDER:

 

1: Har ni någon gång varit med om att ni kommit på er partner med att vara otrogen?, har du hittat han i säng med annan kvinna? Berätta detaljerat i en kommentar..

 

2: Berätta gärna er bästa sexakt?

Har du tagit din kille/man när han kommit innanför ytterdörren? i duschen/badet?

 

Någon av dessa två vill jag att ni svarar på...

I nästa inlägg kommer JAG berätta sist jag knullade min man och hur VILDA VI BLEV...

 

www.seex.bloggplatsen.se

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


SEX ska vara roligt,härligt och framförallt njutningsfullt. i Denna blogg får du fakta, tips allt inom sex. Jag hoppas att just du inspereras till att hitta din egen väg till just ditt fantastiska sexliv. Ställ frågor, kommentera. Alla är vi ANNONYMA

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards