Seex

Alla inlägg under november 2012

Av Seex bloggen - 18 november 2012 14:54

Som ni vet så är bloggen annonym och ALLA som kommenterar eller ställer frågor är ANNONYMA, ingen ska behöva veta vem ni är.

Inte ens JAG.

Jag är utbildad gynekolog, och sexteraput och finns här nu dagligen för att svara på era frågor och synpunkter. Här kommer jag personligen framföra min och min partners kärleksliv och hur vi älskar.

 

Jag vill veta hur ofta ni har sex med er partner och hur ni göra, vilken ställning älskar ni?

Berätta gärna och kom ihåg ni är annonyma.

 

 

Presentation


SEX ska vara roligt,härligt och framförallt njutningsfullt. i Denna blogg får du fakta, tips allt inom sex. Jag hoppas att just du inspereras till att hitta din egen väg till just ditt fantastiska sexliv. Ställ frågor, kommentera. Alla är vi ANNONYMA

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards